Sayfalar

KEYF-İ NAMEYLE KEYİFLİ DAKİKALAR GEÇİRMENİZ DİLEĞİYLE...

23 Mart 2013 Cumartesi

ANLARSIN
Sen gideli rüzgar durdu esmiyor
Şarkılar yetim yok artık gül kokulu sabahlar
Yokluğun durmadan kanatıyor içimi
Karanlık sokaklarda yürüyorum yüreğimde yangınlar
Yüzünü arıyorum bilmedik kapılarda
Özlediğim gülüşünü filizlenen tomurcukta
Sesini arıyorum kalabalık meydanlarda
Birbirine karışan seslerin arasında
yoksun, dönüp geliyorum yalnız gecelerin koynuna
Sensiz şafaklara uyanıyorum...

Göğsümün üatünde bir değirmen taşı
Durmadan öğütüyor umutlarımı
Hangi taşı kaldırsam altında gözyaşları
Frezyalar üzgün açmıyor kasımpatıları
Yarım şiirlerin çığlığı geliyor uzaklardan
Suskun kederli ışıkları görünüyor Karşıyaka'nın...

Akşam inerken usulca
Yeşil bir deniz vuruyor kendini kayalıklara
Çiçeğini döküyor elma ağaçları
Gök gözlerime doluyor hasret yüreğime
Üşüyor yüreğim kıskacında acıların...

Gitme ne olur
Bırakma beni hasretinle
Bu ölümsüz yalnızlıklarda
İtme beni yokluğunun cinayetine
Beni kör kuyularda bırakıp gitme
Acıt ağlat öldür beni istersen
Ama yokluğunla yok etme beni ne olur.
                                            aykırı

Hiç yorum yok: