Sayfalar

KEYF-İ NAMEYLE KEYİFLİ DAKİKALAR GEÇİRMENİZ DİLEĞİYLE...

23 Mart 2013 Cumartesi

AVUÇLARIMDA MAVİ BİR KELEBEK ÖLÜYOR
İntiharın eşiğindeyim
Sokak lambaları gözümde parlıyor
Karşıda deniz beni çağırğyor
Elimde mavi bir kelebek son saatlerini yaşıyor
Gel kurtar beni bu acıdan

Seni düşündükçe,gece gühansız hayalleri boğuyor
Anılarla yüzleşecek cesaretim yok
Sonu gelmez sevdam ağlıyor
Karanlıklar içindeyim yelkovan ters yönde
Gel kurtar beni bu hayattan

Azabın kalbinden doğmuş bu gece
Her yerde gözlerin yanıyor
Toprak ıslak kaldırımlar yagmur kokusu
Sahipsizliğim kan ağlıyor
Gel kurtar beni bu yangından

Tuhaf sesler sarılmış bedenime
Havada gözyaşı tadı var
Resimlerin yüzüme bakmıyor
İçerlemiş ağlıyorum
Gel kutar beni bu isyandan

Kırılmış sevgi parçalarıyla avunuyorum
Her kesikten kanlı aşk akıyor
Avuçlarimda mavi bir kelebek ölmek üzere
Sensizce ölüme kanat çırpıyor
Gel kurtar beni bu sevdadan.
                      salih köksal çisilim

Hiç yorum yok: