Sayfalar

KEYF-İ NAMEYLE KEYİFLİ DAKİKALAR GEÇİRMENİZ DİLEĞİYLE...

23 Mart 2013 Cumartesi

BİLİYOR MUSUN?
Dün akşam seninle, bütün bir gece,
El ele dolaştık, biliyor musun ?
Okşadım güzel, o gül yüzünü,
Rüyaymış, hayalmiş, biliyor musun ?

Bu sabah dolaştım, sensiz sahilde,
Orada ne oldu, biliyor musun ?
Sesini duydum,belki yüz kere,
Rüzgarlar getirmiş, biliyor musun ?

Kaç kere yalvardım, bilsen kaç kere,
Yetmez mi bu acı, bunca işkence.
Şiirler döşendim,binlerce hece,
Kalemler tükendi , biliyor musun ?

Yalvardım geceye, sabah olmasın,
Yalvardım yıldıza, güneş doğmasın.
Yalvardım Allaha, yüzün solmasın,
Seni sevdiğimi, biliyor musun ?

Bir tanem dünyadan, çektim elimi,
Çıkarttım kalbimi, kestim dilimi.
Dolaştım çöllerde , deliler gibi,
Mecnun’nun oldum biliyor musun ?

Bu günde güneş, yoktu be gülüm,
Yağmurlar sel oldu, biliyor musun?
Hasretim güzel, o gül yüzüne,
Özleyip yanıma, geliyor musun ?

N.Gökhan SONSEL

Hiç yorum yok: