Sayfalar

KEYF-İ NAMEYLE KEYİFLİ DAKİKALAR GEÇİRMENİZ DİLEĞİYLE...

23 Mart 2013 Cumartesi

  YOLUN AÇIK OLSUN
Beni bir başıma
Yapayalnız bırakıp gittin...
Gönlümce sevemeden,
Sevgine doyamadan
Seni yola verdim.
Şu kalabalık şehrin,
Küçücük insanları arasında başladı,
Hasretim.
"Seni sana bırakıyorum."
Deyipte gittin...
Bense bütün kalbimi,ruhumu serip taşlara
Aşkımı basıp bağrıma
Seni yola verdim...
Gülmek gelmiyor içimden
Hüznüme yalnızlığım şahit.
Aynada kırgın yüzüm
Başım önde,buğulu gözüm...
Sen dalgaları,denizleri aşsan
Yol üstüne yol koysan
Yetişir ellerim ellerine.
Sen anlamazsın
Yolunu üstünde biten ot,
Saçını okşayıp esen rüzgar
Yüzüne yansıyan ışık
Hepsinde ben varım.
Sen bensizliğe mahkumsun
Yokluğumla iyi geçinmeye bak.
Ama ben senin her anındayım.
En sevdiğim zamanında
En vazgeçilmez anımda
Beni bırakıp,çekip gittin
Vazgeçtin...
Seni yola verdim
Onun için dönme geri
YOLUN AÇIK OLSUN SEVDİĞİM...
                                          

Hiç yorum yok: