Sayfalar

KEYF-İ NAMEYLE KEYİFLİ DAKİKALAR GEÇİRMENİZ DİLEĞİYLE...

23 Mart 2013 Cumartesi

 SIFIR NOKTASI(eksik sevda)

bugün bir yanım eksik uyandım..
neyin özlemiydi bu duygu,neyin eksikliği?
bilmiyorum;
hayır!!!
bir eksiklik değildi, bu bir fazlalıktı!
belleğime sığmayan bir fikirdi
seni sevmek,seni özlemek..
bu dağınık fikirle çıktım yola
yürüdüm uzun uzun
her adımda sana yaklaşır gibiydim..
sonra durdum ve bir sigara yaktım,
seni düşündüm;
çünkü artık kızılaydaydım...
gözlerim her simada seni aradı,
üstelik sen olmayacaklarını bile bile
seni aramak istedim olmadı,
sana gelmek istedim;yine olmadı.
bana mani olan bir şey vardı,
dillendirmesi bile acı veren bir şeydi bu,
artık bırakmalısın diyordum içimden
devam etmek mümkün değil,
içim sızlıyordu bunu söylerken;
ama her şey kalması gereken yerde kalmalı
ve bitmeli eksik sevda
çünkü bu bir film değildi
ve sonunda mutlu aşk yoktu;
öylece bitmeli,
işte tam bu noktada..
bir karar vermek gerek:yeniden başlamak!!!
                                Y.A.B.

Hiç yorum yok: