Sayfalar

KEYF-İ NAMEYLE KEYİFLİ DAKİKALAR GEÇİRMENİZ DİLEĞİYLE...

23 Mart 2013 Cumartesi

SEN VE BEN


Anasayfa Şairler SİZİN ŞİİRLERİNİZ


Sosyal Paylaşım:            

Sen Ve Ben - SİZİN ŞİİRLERİNİZ



Sen ve ben,
Bir sahneyiz siyah beyaz filmlerden.
Bir masalız gecelerde öykülenen.
Gölgelerin hüzünle dinlediği
Bir aşk hikâyesiyiz,
Siyah ve beyaz gibi.

Sen ve ben,
Bir şarkıyız yalnızlıkta söylenen.
Bir ezgiyiz en aksak ritimlerden.
Dansa yasak bir aşk bestesiyiz,
Sözleri bilinmeyen.

Sen ve ben,
Yosun tutmuş kelimelerden
Yarım kalmış bir cümleyiz, noktasız.
En sessiz harflerden
Bir kelimeyiz, anlamsız.
Biz olmayı becerememiş,
İki yalnız heceyiz, amaçsız.
Aşka dair bir şiiriz,
Kısa ve kafiyesiz.

Sen ve ben,
Bir tabloyuz en aykırı renklerden.
Tuvali umut olan düşlerden,
Bir portreyiz aşkı resimleyen.

Sen ve ben,
Rüyalar âleminde birlikte yaşarken,
Zamansız uyandık,
Ve ayrıldık,
Hiç birleşmeden...
      sedat büyük
      


















                                                                                              
İstanbul

Sedat Büyük

Hiç yorum yok: